Det är jag i ett nötskal!

Känner mig som en virrig duracellkanin..

Har varit en sväng på stan idag, växlat pengar och handlat lite grejer som behövdes..
Bland annat astma medicin, kan ju vara bra att ha så jag inte går omkring utan att kunna andas på semestern.
Tog en fika med Hjärtebullen (Angelica) och hennes charmiga lilla knodd, han är så söt..
Fick mig att skratta så tårarna rann!
Försöker att nu packa men det känns som att jag mest bara går fram och tillbaks här hemma, men lite får jag väl gjort under mitt yra tillstånd.
Det här med beslutsångest är verkligen en dålig egenskap jag har, en typiskt Våg (stjärntecken) är jag..
Har så svårt att bestämma mig för vilka kläder, skor mm jag ska packa med mig.
Det är jag i ett nötskal!
Lämnar det dilemmat för ett tag till nästa..
Vad ska jag käka idag!?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0