Gosh!!

Hallå Bönor!

Jag har ont i huvudet, bara så ni vet..
Stackars Katja!
Vaknade vid 9 imorse men var så trött så jag somnade om igen som om jag vore en liten bebis.
Vaknade vid 11 och gick upp, fan har inte sovit så här länge på evigheter!
Halva dagen redan borta, till vad..
konstiga drömmar om mitt hår igen..
What´s up with that?
Vad ska man hitta på idag då?
Har suttit på gården en stund och njutit av solen men blev bortjagad..
av en satans geting!

Känner ett behov att beklaga mig över gårddagens livesändning av Big Brother.
Vad fan hände?
I vilken värld tror produktionen att vi tittare ska tro på att Madde fick mer stöd än Rodney?
Uppenbarligen har Rodney lyckats med att mindfucka produktionen så dom inte pallade trycket längre.
Att mygla med röstningen, tyckte dom seriöst att det var smart?
Nötter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0