Redan Fredag?

Good Morning!

Verkar bli en riktigt skön, varm dag idag också!
Måste ju säga att ett mirakel har skett.
Jag som varit värsta nattugglan och alltid sovit länge har helt plötsligt gått och blivit en morgonmänniska istället.
Det är så satans skönt, man får ut mer av dagen och jag lyckas bli trött på kvällen och kan somna utan problem.
Inatt var jag väl lite yr i bollen allt..
Vaknade helt lost i huvudet och gick raka vägen till köket och satte på kaffe, la mig sen i soffan för att vänta på att kaffet skulle bli klart.
Kollade klockan..
- 04.27 visade den!
Ähh, va fan så trög jag kände mig..
Var ju bara att stänga av kaffet och gå o lägga sig igen!
Pucko Katja liksom.




En av mina favoriter, lyssna och njut!
Nu ska jag ta mig en till kopp kaffe för att sedan bege ut mig en promenad med min prinsessa!
Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0