Urinprov nr.2 avklarat..

Gårdagen kändes rakt av piss.

Idag är det en ny dag och jag är vid gott mod.
Gick upp med tuppen imorse, utvilad.
Blev en snabb kopp kaffe sen åkte jag med mamma till sjukan..
Lämnade urinprov nr.2 för körkortsansökan.
Alltså det här med att kissa framför någon, fan vad svårt det är!
Jag känner mig iakttagen och min urinblåsa låser sig..
Det gäller att kämpa för att få fram några droppar.
Men det gick ju bra tillslut.
Idag har jag tid i tvättstugan, så hela dagen ska ägnas åt att tvätta.
Behövs kan jag lova..
Har knappt några rena kläder så denna tvätt-tid har varit efterlängtad!
Men nu frulle och en kopp kaffe!


Kommentarer
Postat av: PAUSE

hahaha jag känner igen mig. Jag brukar dricka massa vatten & inte kissa på 2 timmar. Då jäääävlar kommer det kiss oavsett ;D

2011-04-28 @ 13:29:07
URL: http://finest.se/pause

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0