Usch!! Varför finns dom?

Ikväll när jag gosade med Zelda hittade jag årets första fästing på henne..

GAAHH!
Detta vidriga, äckliga, meningslösa kryp!
Usch!! Varför finns dom?
Dom har ju för fan ingen som helst vettig eller nödvändig funktion alls..
Vår vackra planet skulle klara oss galant utan dom.
Stick o brinn med er vettja!
Fästingar för mig är bland det värsta som finns, bara sprider sjukdomar och är rent av BLÄ..
Hajar ni galoppen?
Hur pass mycket jag verkligen hatar dessa små snuskiga varelser.. !
Hoppas innerligt att dom en dag försvinner och utrotas.

Annars..

Har dagen varit helt kanon, lycka och glädje har myst i min själ hela dagen lång!
Tagit en promenad med min fina mamma och vovvarna i skogen.
Fikat hos mina gulliga morföräldrar.
Sedan handlat massa vitaminfyllda ingredienser så jag kan slurpa i mig goda smoothies hela veckan!
Pratat med min snygga knasboll.
Och bara mått bra helt enkelt!
En sista sväng med Zelda nu och sen ska jag krypa ner under täcket!

Dröm sött!

Kommentarer
Postat av: johanna

FÖLJ MIN KAMP MOT ETT DROGFRITT LIV. Läs min blogg där

jag skriver om mitt liv som föredetta narkoman och min passion för kläder

och mode, och se modebilder, skvaller, de nyaste trenderna och

politiken runt missbruk och narkomani. Hjälp mig att sprida budskapet,

du har stort inflytande med dina läsare, du har makt. Hjälp mig få folk att få

upp ögonen för bortglömda missbrukare som inte fått den hjälpen jag har fått.

Media är makt. MVH JohannaZoe



2011-04-12 @ 08:23:01
URL: http://johannazoe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0