Verkligen inte bra för kroppen att hålla på så..

Sedan jag tog mig ur mitt missbruk har jag gått upp massor i vikt..

Och då menar jag verkligen massor!
Jag har sämsta rutinerna när det gäller att äta mat.
Jag börjar alltid dagen med mängder av kaffe och kedjeröker, och så fortsätter jag hela dagen tills det börjar bli kväll.
Då fixar jag middag och äter, ibland nyttigt ibland onyttigt.
Ibland blir jag hungrig ännu senare och tar typ en macka eller nåt.
Verkligen inte bra för kroppen att hålla på så..
Nu när jag var i Spanien förra veckan åt jag frukost, lunch och middag..
alltså åt jag mycket mer än vad jag gör normalt, den veckan gick jag ner i vikt lustigt nog!
Så nu försöker jag hålla det här med att få i mig frukost och lunch oxå, det är svårt för jag är verkligen inte van men det ska funka.
Men denna vecka funderar jag på att ta en detox, typ nyttiga smoothies och en massa vätska!
Någon som har bra tips på nyttiga, vitaminfulla drinkar??


Kommentarer
Postat av: PAUSE

Det där är svårt. I lördags vaknade jag kl 6. Åt frukost och glömde totalt bort att äta på hela dagen och kvällen.

2011-04-11 @ 13:30:04
URL: http://finest.se/pause
Postat av: JESSICA KARLÈN

sv: Känner igen det där. I destruktiva perioder är man inte så himla bra på att äta som man ska. Vad var det för missbruk?



Mitt recept: Två dl frysta hallon, 1 apelsin, 1/2 citron, lite yoghurt eller lättmjölk eller för den delen vatten. en gnutta honung får man också ta, ingefära en bit om man vill.

2011-04-11 @ 14:58:16
URL: http://jagvillligga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0