Desperate Housewives.

Trött, svag och sliten..

Det är väl hur jag känner mig för tillfället, inte alls på topp.
Har varit hos min arbetscoach idag och åkt runt och handlat lite med mamma & syrran.
Mamma köpte säsong 4-5 med "Desperate Housewives", vi har blivit helt torsk på denna serie.
Har kollat på dom tre första säsongerna sen i julas och nu går det inte att sluta.
Älskar hur dom fått fram så härliga egenskaper och personligheter i dessa vackra kvinnor :)
Susan som är virrig som en höna är ju bara för bäst, känner igen mig själv i henne ibland.

Man kan inte annat än att bli GLAD av denna serie!







/Katja♥

Kommentarer
Postat av: Heidi!=)

Bäästa serier ever ;) <3

2011-02-11 @ 14:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0