Jakten.

Idag har jag varit på jakt..

efter ett plagg att ha på begravningen imorn, lyckades äntligen hitta en enkel och stilren svart klänning. Jag har visst en förmåga att bli lite kräsen ibland, då är det inte det lättaste men det löste sig som tur var!

Nu på kvällen ringde jag till det rätta stället angående proverna för körkortet, pratade med en trevlig dam som förklara hur det hela går till.
Kommer under 6 månaders tid få remisser om att gå och lämna prover, så i sommar kommer jag att vara klar med det.
Chocken var när hon tala om vad det kostar, 6400kr.. Öhh ja vad ska jag säga liksom.
Det är mycket pengar det handlar om, och som tur är kan jag nog ordna så jag får låna det av någon av dom snälla i min omgivning.
Och i slutändan så är det ju värt det, jag får ett körkort och fler möjligheter!

Nu blir det snart natti natti för min del, måste se till att få ordentligt med sömn inatt..
Imorgon är det farmors begravning.


/Katja♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0