KLANT.

Aj aj.. min stackars handled!!

Igår tillbringade jag kvällen med min släkt o familj hos min kära moster.
Blev bjudna på himla mumsig mat, buffé.. och god panacotta till efterrätt.
Det slank ner några glas rött vin, musiken sattes på och det blev dans.
Jag kände mig som en glad Katinka o fick en idé om att dansa Kalinka (Ingen Bra Idé)..
trillade väl lite då jag inte direkt är den smidigaste här på jorden.
Tog stöd med min hand och idag får jag lida, den är svullen och jag känner mig handikappad.
Som tur är finns det iprensalva!

Idag har jag varit och kollat på en lägenhet, en 2rok i Hageby.
Blev förtjust i lägenheten, vill att den ska bli MIN.

Imorgon ringer jag och säger att jag vill ha den, så håll tummarna för mig nu!


/Katja♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0