Tankspridd klumpeduns.

Vad har du för personlighet?

Något som kan vara väldigt svårt är att veta hur andra människor uppfattar dig.
När jag sitter och funderar och reflektarar över hur jag själv är som person så skulle min beskriving av mig själv bli en tankspridd klumpeduns.

Jag är en sådan som snubblar på den minsta lilla stenen, som slår i tån vart jag än går.
Som ständigt tappar glas när jag diskar och dessutom lyckas skära sig.
Som i affären går o tänker på alla möjliga saker, och då självklart glömmer att köpa det som var det allra viktigaste.
Jag har till och med dragit upp en tampong ur väskan och stoppat i munnen när jag skulle ta en ciggarett.
En annan gång halkat och vips så låg halva jag under en bil.
Jag är en sådan som när Du frågar mig nånting, kan ge dig ett väldigt bra svar.. men på en helt annan fråga än vad du ställde.. Jag kanske hör vad jag vill höra ibland.

Ja, lite virrig och klantig är jag nog. Men jag är så mycket mer än så.. ;)



/Katja♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0