Zelda.

Idag är det exakt ett år sedan en av dom lyckligaste dagarna i mitt liv..

Jag fick höra talas om en leonbergerhund som behövde ett nytt hem, ägaren kunde inte ha kvar henne.
Det var min mors arbetskamrats granne som hade hunden.
Jag funderade i ett par dagar om jag var beredd för det ansvaret det innebär att ha en hund.
Den 24 februari 2010 åkte jag, min syster, mamma och min morbror ut till en gård i utkanten av norrköping..
När vi svängde upp bredvid huset hoppa en hund upp för att kolla ut genom fönstret, jag smälte DIREKT.. hon hade en boll i munnen och var så SÖT.
Vi hade med oss Bagheera och det funkade riktigt bra mellan dom, Baggis var helt till sig.
Jag ville ha hunden, Underbara Zelda.
Vi tog med henne samma kväll och sen dess har hon varit min lilla prinsessa och bästa vän.




/Katja♥

Kommentarer
Postat av: Don Feri

Katja,tänk vilken sammanträffande med datumet 24!

2011-02-24 @ 20:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0