Fredag?

Tjingeling på er alla sköna bönor!!

Idag har jag sovit läänge, och var riktigt yr i bollen ett bra tag innan jag vaknade till.
Bästa var när jag kollade mig i spegeln och fick en smärre chock, yr och hade totalt glömt bort att syrran klippte mitt hår igår.. Lär nog ta ett tag innan jag vänjer mig vid min nya frisyr!! (Kan nästan slå vad om att andra knappt märker nåt).
Men men nu ser mitt hår friskt o fräscht ut, det var så satans slitet innan!!

Just nu ligger jag i soffan som en liten latkorv, Zelda ligger bakom mig med huvudet på mina ben..
Hon gillar närhet!!
När jag druckit upp mitt kaffe tänkte jag ta itu med lite städning, har som vanligt ett berg av disk i köket och massvis av läskiga dammråttor.
Det blir att höja volymen ganska rejält så jag blir lite pepp (Punk/Rock listan på spotify är vad som gäller idag). ;)

Vad händer senare ikväll? Lite vin med vänner eller mys i soffan med Zelda?
Thats the question!

Vi får helt enkelt se vad ödet har för planer.


/Katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0