Gammal.

Jag är ingen ungdom längre, det är en sak min kropp har gjort klart för mig.

Jag kan inte dra en fylla och känna mig "fit for fight" dagen efter som förr..
Tvärtom, det tar 2 dagar för min stackars gamla kropp att återhämta sig.
Men det får det vara värt när man har haft en rolig kväll med utgång.

Idag ska jag göra lite nytta i hemmet tänkte jag.. diska och plocka lite.
Sedan ska jag packa lite tvätt och bege mig bort till familjen i atrium så jag får lite rena kläder.
Zelda kommer bli överlycklig när hon får träffa sin älskling Bagheera, lär nog bli bus och lek på hög nivå. :)

Ajaa, nu ska jag klunka i mig resten av kaffet och sätta igång!

Ha en FIN dag!


/Katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0