Låt mig klaga lite.

Sovit alldeles för länge och vaknade med pipande lungor..

Hur mycket jag än suger på min inhalator så vill det inte bli bra, visst blir det bättre men det är fortfarande tungt att andas.
Denna dag är tvätt-dag, har sjukt mycket tvätt så får se om jag lyckas hinna med att tvätta allt.
Ska passa på att dammsuga och tvätta filtarna i soffan så allt hundhår försvinner, det bör ju underlätta lite iallafall för mina svaga lungor.
Jag avskyr att klaga men ibland måste man få göra det, bara det inte blir till en vana..
Allt känns faktiskt riktigt TUNGT just nu, men det blir nog bättre framåt kvällen kan jag tänka mig.
Då kommer jag antagligen  vara nöjd med resultaten jag nått under dagen, kanske laga till en lyxig middag med ett glas vin till och slappa till Let´s Dance.
Ja, det blir nog skitbra senare! :)

Hoppas ni alla som läser har det bra denna Fredag!


/Katja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0