Prosit!

Det blev utgång i helgen..

Partyhumöret var på topp i lördags, satt först hemma hos mig med Mikael och drack lite rött vin.
Begav oss sedan hem till Adela där vi fortsatte vårt lilla förfestande.
Vi hade tänkt att gå till Harrys först, men kön var lång o rörde knappt på sig och inte nog med det.. en medelålders kvinna & hennes man försökte tränga sig och leta gräl!
Usch, låga människor.. sprider negativ energi, vi gick vidare till Vinkällaren istället.
Det var riktigt skoj där, jag blev kalas full och gick o mingla loss med allt o alla!
Efteråt ville jag efterfesta men istället däckade jag som en liten bebis när jag kom hem.

Igår låg jag i soffan hela dagen och kollade på TV och film..

Syrran kom förbi mig och lämnade Zelda och så var hon super gullig o köpte Mc Donalds mat till mig!
Tur att jag har en snäll syster, hade verkligen inte orkat laga mat.
Söndagsfilmen blev "Wallander", gillar dom filmerna om Ystadspolisen hehe!

Idag har jag sovit alldeles för länge igen..

Känner mig förkyld nu, nyser konstant och min stackars näsa bara rinner.
Måste ta itu med diskberget i köket, usch!!
Men resten av dagen ska jag bara ta det lugnt och kurera mig!


Hoppas ni mår väl!



/Katja♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0