Astma leder till städning.

Mina lungor är osams med mig..

Imorse när jag vaknade hörde jag ett pip, förstod efter ett tag att det var mina lungor som pep..
Har sugit på min inhalator men det vill inte bli bra, känns typ som att jag andas genom ett sugrör.
Det är jobbigt, blir seg och får ont i huvudet när jag inte kan andas ordentligt.
Men jag vet ju att jag har lite mig själv att skylla, egentligen måste jag ta "pulmicort" morgon och kväll för att förhindra dom här jobbiga stunderna men jag glömmer.. måste verkligen skärpa mig!

Idag blir det storstädning här hemma, det ska dammas, dammsugas, torka golv, byta lakan och diskas.
Allt för att underlätta för mina lungor.. Sen så blir det ju skitigt fort när man har en stor hund som fäller massor just nu och drar in grus och sånt och det var flera dagar sen jag dammsög, så verkligen på tiden att ta itu med det.
Kanske att jag hinner borsta Zelda riktigt ordentligt idag också!

Jag vill göra om bloggen lite, Någon som vet vart jag kan hitta sjyssta bakgrunder och hur man gör en egen signatur?


/Katja♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0