Blaha blaha..

Det är kväller och Katja är trötter..

Har druckit en himla massa kaffe idag och ändå är jag ovanligt trött ikväll, why?
Idag har jag haft min kära mor på besök.
Hon hjälpte mig att vaxa benen för jag klarar ju uppenbarligen inte av att göra det själv..
Den där smärtan alltså, inte o leka med!
Sen var vi i Willys en sväng så jag kunde handla lite "tunga" saker..
Saker som man helst inte vill bära på hela vägen hem, så det var kanon!
Tack mamma för hjälpen!
Resten av dagen har jag nog mest bara ugglat känns det som..
Hmm väldigt innehållsrikt liv!?
Imorn ska jag nog börja packa lite till resan, och skriva en liten lista så jag inte glömmer bort något livsnödvändigt.
Längtar!
Nu blir det mitt stora kvällsnöje, att glo på "Big Brother".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0