Förföljt mig idag..

Känner mig nöjd med dagen..

Har fått mycket gjort, alla dessa berg med tvätt, disk och damm är nu borta..
Puts väck!
Nu kan jag somna med ett gott samvete, utan att våndas av en massa "måste göra" saker.

En sak har dock förföljt mig idag..
Har en känsla av att jag har glömt bort något viktigt, men hur jag än gräver och letar i minnet så klickar det inte till.
Vad kan det vara?
Tiden lär visa väl vad det är för något mystiskt jag glömt.

Till Big Brother nu.
Måste bara säga att jag stör mig mer o mer på Gurkan.
Han ska bajsa i Vanessas säng och tydligen lär han ha sagt att han kan tänka sig att mörda (?) henne och tycka att det är värt att sitta i fängelse för det.
Om det nu stämmer att han har sagt så borde han väl bli kickad ur huset, eller?
Sjukt.
Men ser fram emot Annies roast på Madde imorn, ska bli kul att se!
Taskigt, men det är ju meningen..
det är en roast liksom!

Nu ska jag prata lite med min knasboll ♥
Sen nanna kudden!

Dröm sött, alla gullegrisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0