SNÖ

Jag vaknade tidigt imorse, gick upp och satte på kaffe..

Fastnade sedan vi fönstret och bara stod och titta ut, nåt kändes så fel..
Det var ju massa SNÖ ute!!
Kröp ner under täcket igen och somnade om!
När jag gick upp och blev påmind om snön kändes det verkligen inte frestande att bege sig ut../
men har man en hund så är man ju så illa tvungen (eller kanske borde jag säga lyckligtvis).
När vi kom ut tvärstanna Zelda o bara glodde för att sekunden senare studsa av glädje..
snacka om att hon älskar snön!
Mitt trumpna humör försvann direkt och ersattes av en mysig glädje som spred sig i kroppen.
Det blev en promenad fylld med lycka, studs, bus och lek.. Härligt!

Så istället för att sura över snön, finn glädjen i den!


/Katja♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0