Sömn.

Att kunna somna tidigt om kvällarna har alltid varit ett problem för mig..

Men jag tror fan jag äntligen lyckats hitta en bra rytm.
Tidigare har jag varit en riktig nattuggla och varit uppe till minst 2-3 om inte längre och då även om jag ska upp tidigt..
Har testat flera olika knep för att lättare kunna somna men det har bara inte funkat, tankarna har snurrat i skallen, man ligger och vrider och vänder sig och blir bara mer o mer frustrerad ju mer klockan blir.
Under en period fick jag sömnpiller och då funkade det väl hyfsat.
Att gå upp på morgnarna har också varit ett problem..
Jag sover som en stock och hur högt oväsen det än är så har jag inte vaknat.
Men men..
Nu har jag äntligen lyckats hitta en bra dygnsrytm och hoppas på att den håller i sig!

Sweet Dreams!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0