Boom..

Att vara i farten tar på krafterna.

Gick upp vid 8 imorse och har varit i farten sen dess.
Shoppat runt lite med mamsen!
En blender så kan jag göra mina smoothies på ett smidigare sätt, slippa stånka med stavmixern.
Et par jeans-shorts från Gina Tricot, så nu får det gärna blir varmt och sommar.
Och lite annat smått och gott.
Sen var jag och hämta ut mina nya Id-kort..
Alltid lyckas jag få till världens fulaste namnteckning, är ju så att jag skäms!
Och mina ögon är helt runda, ser nästan chockad ut haha..
Men hon som fotografera bad mig spärra upp ögonen eftersom det såg ut som jag sov annars.
Sen när jag kom hem och gick ut med Zelda ringde mamma och sa att mina solglasögon hade kommit så då styrde jag stegen mot Atrium direkt.
Äntligen har jag mina solglasögon med styrka..
Sååå skönt!
Och snygga som fan är dom också, nu får solen allt se till att skina så jag får använda mina nya läckra solglasögon!
Me so HAPPY! 



Tack mamma för brillorna!
&
Tack pappa för ID-kortet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0