Fryser..

Efter middagen vid sjutiden blev jag sämre..

Kände mig lite stel i kroppen och lederna, sen fick jag frossa & huvudvärk.
Så har legat nerbäddad under täcket hela kvällen och kollat på TV.
Tur att det var bra på burken ikväll.
Tagit panodil så mår bättre nu men känner mig lite illamående.
Det har iallafall gått över förväntan första kvällen, hade ställt in mig på att jag kunde komma att må totalt skitdåligt så jag inte skulle få en chock.
Så det känns ganska bra.
Nu ska jag bege mig ut i blåsten för en sista kisserunda med min prinsessa Zelda, sen nanna kudden..
Skönt!
Godnatt.


Kommentarer
Postat av: steph

krya på dig!

2011-05-25 @ 08:22:23
URL: http://stephiesmode.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0