Jag överlevde första veckan..

Oh My!

Sommaren är verkligen här nu, och den efterlängtade solen strålar så skönt!
Glöm inte smörja in er med solskyddsfaktor nu så ni inte bränner er.
Idag har jag varit på sjukhuset och lämnat första kontroll proverna..
Så nästa vecka när jag har provkontroll igen får jag veta hur mycket medicinen har bitit på hepatiten.
Efter proverna bjöd mamma mig på lunch, vi satte oss ute på en gräsmatta och njöt av solen..
Blev en räkmacka & glass!
Nu är jag ganska så slut i kroppen, ska lägga mig och vila ett tag tänkte jag..
Sen blir det en långpromenad med min prinsessa Zelda.


Kommentarer
Postat av: Marieh

Lycka till nu, eller hur man nu ska säga.

2011-06-02 @ 23:55:58
URL: http://mariehsvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0