Måste skärpa mig!

En utav biverkningarna av min interferonbehandling är..

Att aptiten har försvunnit nästan helt.
Jag känner mig konstant illamående och är extremt känslig för lukter.
Det är jobbigt att gå förbi en resturang, får kväljningar direkt.
Trötthet är en annan biverkning jag känner av starkt..
Så jag har liksom inte ork att bry mig om att laga någon mat då tanken på att äta gör mig spyfärdig.
Måste ju dock tvinga i mig någon slags näring, den senaste veckan har jag levt på färdigmat, risifrutti & godis typ.
Känns ju inte alls bra..
Speciellt eftersom jag är vegetarian & genomgår en tuff behandling, det är ju nu jag borde tänka extra mycket på vad jag stoppar i mig..
Se till så att jag får i mig vitaminer, proteiner & näring.
Måste skärpa mig!

Dagens middag blev samma som igår:


Kommentarer
Postat av: En blogg om Kevin

Samma symptom som att vara gravid ;) =P

2011-05-31 @ 10:31:38
URL: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/
Postat av: karine

Hoppas allting blir bättre! inte kul o må sådär!! va e det för behandling du gör?? kram / karine

2011-06-02 @ 14:20:19
URL: http://kariiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0