Slutet av denna vecka..

Gårdagen spenderades hos mina morföräldrar.

Vi åt god mat, alltid lika gott och lyxigt när man slipper laga maten själv.
Och god efterrätt och massa godis & snacks lyckades jag proppa i mig under kvällen.
Umgicks med släkten, skrattade & hade kul.
Gick hem vid 23 tiden & somnade ganska snabbt som en liten bebis.
Tionde nyktra veckan..
Stolt över mig själv.
 
Imorse åkte jag med mamma, morbror & mina morföräldrar iväg på ett litet äventyr.
Åkte runt och kollade in sommarstugor som är till salu.
En utav stugorna hade vi lite svårt att hitta till men efter mycket letande hittade vi äntligen dit.
En riktigt härlig sommaridyll var det, nära till ett härligt badställe också.
Skulle inte ha något emot att tillbringa somriga dagar vid denna stuga!
 
Bilder från dagen.






Kommentarer
Postat av: bella

så fina bilder!

2011-05-25 @ 18:28:35
URL: http://rememberthiis.blogg.se/
Postat av: CJ

SVAR: Men eller hur, bland det finaste jag har sett. <3

2011-05-28 @ 16:10:03
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0