Söndag.

Tjingeling blogreaders!

Vilken skön dag det har varit.
Strålande solsken, passar bra nu när jag har varit ute på många promenader.
Har oxå fått lite städat här hemma, typ dammsugat upp miljontals pälsstrån..
kan man säga så?
Zelda fäller ju som en galning nu när det blir varmt, och jag dör av pipande lungor typ.
Så det gäller att dammsuga ofta, jag lovar påsen blir full direkt..
Måste köpa nya påsar och en lampa till badrummet för den slocka ju självklart igår..
Och jag vill ju helst inte sitta och bajsa i mörkret! :)

Big Brother ikväll då.
Vem vill ni åker?
Jag är kluven, skulle vara skönt att slippa Katerina men samtidigt om Peter sitter kvar så tror jag faktiskt att han, Martin & Sara säkrar sina finalplatser genom sin pakt.
Och det är ju inte riktigt sjysst.
Så ja hmm, hur kommer det bli?
Kanske blir det Gurkan som får lämna huset, vem vet?

Tänkte höra om ni har tips på någon inspirationslista?
Har nämligen lite bloggtorka..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0