Tack för idag!

Jag har haft den absolut underbaraste dagen idag på väldigt länge.

Vädret var härligt, blev inte regn som prognosen visade.
Träffade min fina knasboll som jag inte träffat på länge..
Så det pirrade rejält och jag var skapligt nervös.
Men oj, vad lycklig jag blev!
Har känt mig helt euforisk hela dagen, går omkring med ett litet ständigt skinande smile känns det som!
Vi kollade på matchen såklart, det var en "måste ses" match!
Finland vann med 4-1 mot Norge, så härligt!
Vi åt god tacos (vegetarisk).
Mysigt med middag för två, annars sitter jag ju för det mesta här i min ensamhet o äter middag.
Nu är jag trött efter denna sköna dag.
Blir en sista runda med min prinsessa nu.
Sen ska jag lägga mig på spikmattan jag fick av min knasboll och läsa lite..
Och somna sött!
Natti Natti!



Kommentarer
Postat av: I.W.G

oh gott med tacos.. länge sen jag åt det

2011-05-13 @ 14:15:06
URL: http://inwritting.blogg.se/
Postat av: Amanda

Åh vad skönt det skulle vara att lägga sig på en spikmatta :)

2011-05-14 @ 14:40:35
URL: http://mycketamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0