Tjolahopp!

Åh, idag har Indiska premiär för sin Jade Jagger kollektion.

Jag vill dit!
Men har inte riktigt tid för det känner jag.
Och det är väl kanske tur det så jag inte slösar bort alla mina pengar.

Idag är brorsan med i NT.
På förstasidan till o med..
Kändis!
Och avslöjar fint att han råkat ut för facerape av sina syrror, haha!

Mitt hjärta bultar idag..
Men jag har lyckats släppa lite på förväntningarna!
Kommer nog bli bra då!

Senare är det en viktig match.
Kvartsfinal mellan Finland-Norge..
Den bara måste ses.
Grannarna får tåla om jag skriker lite, så är det bara!

Nu ännu en kopp kaffe & lyssna på musik.
Ha en fin dag, bönor!



Kommentarer
Postat av: annsoh

okej mysigt! :D killen och mys!

2011-05-12 @ 15:23:02
URL: http://annsoh.blogg.se/
Postat av: Marina

2011-05-17 @ 22:36:13
Postat av: Marina

Vilken gosig vovve du har! =)

2011-05-17 @ 22:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0