Vad händer?

Jag som har sovit så otroligt bra den senaste tiden..

Men inte inatt.
Vet inte hur många gånger jag vaknat och typ känt mig rastlös..
Och konstiga drömmar igen, saker som jag inte begriper mig på, bara massa snurr.
Vad händer i min hjärna om natten?

Nu är jag i vilket fall uppe och dricker kaffe & röker cigg.
Koffein och nikotin är helt klart det bästa som finns på morgonkvisten!
Ska nog fixa lite gröt snart så jag får i mig ordentlig frukost också.
Synd att bryta en ny vana som är nyttig ju.

Hoppas på kanon väder idag.
Please!?
Ska ut på många promenader den här helgen..
3 gånger med min vovve & 3 gånger med grannens vovve.
Känns bra..
Behöver motion.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0