Vill ha..!!!

MARIA ECO tunicJJ Jersey top


Kommentarer
Postat av: Lena Nilsson

Tack!! =D

Ja blir ju ännu mer motiverad nu när det går så bra, men satan vilken tid de tagit att komma dit jag är idag, man ska aldrig ge upp!!!

Ja minns när ja träffade dig ute för några år sen å ja kände knappt igen dig, du va ju jätte smal å fin!!?!?! de e du väl nu me?



Ja jag hoppas också hon ryker asså!!

Peter ser ja hellre kvar och gurkan me asså..

UT ME HÄXAN!! haha å ändå röstar man inte själv haha orka slösa pengar på de.. men så sitter man här å blir förbannad sen haha.



gillar tröja nr 2 där! vart har du hittat den?

2011-05-08 @ 19:01:02
URL: http://leenaas.blogg.se/
Postat av: Lena Nilsson

Tack!!

Ja jag blir ju ännu mer taggad nu när de går nedåt.. men shit va lång tid det tog innan ja hamna där jag är idag, as svårt!!

Men va du är ju smal å fin nu?

minns när ja träffa dig ute på krogen för några år sen och knappt kände igen dig, jätte fin!!



Ja, jag hoppas också häxan åker!

Har ju hellre kvar dom andra, men så kommer de nog inte bli tyvärr! hon har ju fan suttit sjukt många gånger å sitter kvar än, galet!!!



Gillar tröja nr 2 där!!

2011-05-08 @ 19:12:53
URL: http://leenaas.blogg.se/
Postat av: Lena Nilsson

Tack!!

Ja jag blir ju ännu mer taggad nu när de går nedåt.. men shit va lång tid det tog innan ja hamna där jag är idag, as svårt!!

Men va du är ju smal å fin nu?

minns när ja träffa dig ute på krogen för några år sen och knappt kände igen dig, jätte fin!!



Ja, jag hoppas också häxan åker!

Har ju hellre kvar dom andra, men så kommer de nog inte bli tyvärr! hon har ju fan suttit sjukt många gånger å sitter kvar än, galet!!!



Gillar tröja nr 2 där!!

2011-05-08 @ 19:13:24
URL: http://leenaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0