Citat.

Just nu så mår jag ju inte toppen som sagt..

Ursäkta mitt tjat, vill inte ha "tycka synd om tankar" bara få ur mig mitt snurr..
Och det är ju behandlingen som bidrar till det dåliga måendet och jag har det i tankarna hela tiden, försöker tänka att det snart är över!
Men ibland känns allt riktigt jävla hopplöst & jobbigt, inte bara för mig utan de flesta människor har sådana dagar nån gång ibland..
Inte sant?
Läser en bok just nu där jag hittade ett riktigt bra citat, föll för den direkt.
Så klockrent för en person som känner någon slags hopplöshet för tillfället..

Tro på Världen, att Kärleken är möjlig.
Att bortom alla jävligheter finns något värt att härda ut för.



Kommentarer
Postat av: mamma

ett mycket bra citat! du är stark och har varit jätte duktig som snart har klarat av denna svåra /tuffa behandling!Lyfter hatten för dig !!!

2011-10-05 @ 16:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0