More presents!!

Jag fortsätter vara lycklig och tacksam!

Varit runt på äventyr idag med min mor och mormor och fått fina presenter av dom..
Av mamma fick jag ett par Reebok Easytone som är störtsköna att gå med!
Och av mormor (och morfar & morbror) fick jag en läcker kameraväska som jag kan ha till min nya kamera och ett par riktiga ordentliga träningsbyxor så jag kan se snygg ut när jag är ute och promenerar!
Tänk vad lyckligt lottad jag är som har en härlig familj som ger mig så fina presenter!



Nu ska jag vila lite, för oj vad trött jag blev av allt springande!
Känner mig nästan som en gammal gumma..
Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: Lena Nilsson

kul att du börjat blogga igen! ja har också haft en lång torka tills mitt senaste inlägg för en vecka sen typ. han varit inne å kikat ibland i din blogg å väntat på updatering =)

Vilka härliga presenter du fick!

och skönt att du nu bara har två månader kvar!

hur går det med.. ja va kallade du han.. din knasboll? =D

2011-09-26 @ 23:13:45
URL: http://leenaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0