Sommaren är över..

Kanske dags att börja blogga igen nu?

Måste ta och erkänna att det var skönt att ta en paus från blogg & datorer under sommaren..
Kan behövas ibland!
Jag har tagit det väldigt lugnt, varit hemma hos min mamma i stort sett hela sommaren.
Nu börjar hösten, så mysigt!
Naturen fylls med fina varma färger, luften blir frisk och om kvällarna blir det mys med ljus i hemmet!
Kan ju tala om att för tillfället så mår jag inte så tipptopp direkt..
Interferonbehandlingen har verkligen tagit på mina krafter och det är tungt men jag försöker hålla hoppet uppe o stå ut i två månader till för sen är det över och min hepatit läker förhoppningsvis ut!
Längtar så mycket efter att bli klar, ska bli så förbannat skönt att må bra och känna sig pigg igen..
Bli mitt glada, energifulla jag igen!

Nu vankas det långpromenad med Zelda sen blir det slapp i soffan hela kvällen!
Hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0