Monday.

Även fast det har varit en lugn helg känns det segt idag..

Kan ju bero på att jag känner mig lite krasslig i halsen och har svårt med andningen.
Haft konstiga och snurriga drömmar inatt, har en skum känsla kvar från dom.

Jag har nog varit lite frånvarande och chockad i helgen men börjar nu landa i det faktum att min farmor gått bort.
Ibland tar det ett tag innan det verkligen går in i huvudet.
Egentligen var det ju ganska väntat att det skulle ske snart med tanke på hennes höga ålder men ändå är man så oförberedd på en sådan nyhet.
Det är skönt att veta att hon somnade in lugnt o stilla, och jag är säker på att hon har funnit frid nu.

Ska ta mig en till kopp kaffe nu, sätta mig på mammas gård.. tända en cigg och se om jag kan få in lite vårkänslor i kroppen.
Det kan behövas.

Njut av livet, vänner!



/Katja♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0