Önskan..

En ödslig, mysig liten stuga mitt ute i skogen vill jag äga..

Där jag bor med min underbara prinsessa Zelda, i lugnet bland naturens alla små varelser..
Bland dom läckra, vackra svamparna o träden.
Jag vill kunna odla min egen mat o pyssla med jorden o dess frön.
Jag vill lägga mig mitt ute på en grön äng under den klara, blåa himmeln o känna kärleken till naturen.
Jag vill traska likt en skogsmulle med Zelda, tidiga höstmorngar bland alla löv o finna inspiration.

Jag vill finna harmoni, fokus och förmågan att koncentrera mig.
Jag vill sitta i min mysiga stuga i skogen o låta fantasin flöda..

Jag vill skriva en bok.


/Katja

Kommentarer
Postat av: karine

Nice blogg :)

2011-01-17 @ 18:53:12
URL: http://kariiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0