Zzz..

Hjärnan har fått nog för idag..

Det blev en riktigt bra dag. Kursen var hyfsat intressant och lite nya saker lärde jag mig faktiskt, bland annat lite om olika fackförbund vilket jag hade noll koll om innan.
Det som kan vara lite jobbigt med kurser är att man måste sitta still så länge, jag får "myror i brallan" och tappar lätt bort koncentrationen totalt om jag inte får ta små pauser.
Det är helt klart nåt jag får börja arbeta på med mig själv, att inte vara så rastlös o kunna behålla koncentrationen.
 
Sedan åkte jag på en liten shoppingsväng med mamma och syrran. Köpte 2 träningsDVD, en yoga och en aerobic variant så nu ska här tränas! Storhandlade även mat så nu är skafferi, kyl & frys fulla. SKÖNT!

Beger mig ut på en sista liten runda runt huset nu med min prinsessa innan jag kramar kudden!

Sov sött!


/Katja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0