Ger mig en blick fylld av kärlek..

Även fast det är alldeles kritvitt ute sprudlar det av vårkänslor i min själ..

Det blev en lång morgonpromenad med Zelda idag, helt underbart att vara ute och känna hur solen skänker mig nyttig D vitamin.
Zeldas glädje när hon studsar i snön gör mig lycklig.
Hur hon troget går vid min sida, ger mig en blick fylld av kärlek..
Obeskrivligt!
Min själ och mitt mående är i harmoni idag.
 
Senare kommer min mamma hit, ska bjuda på lite fika..
Gott kaffe med smak av Irish Cream och en liten chokladbit till.

Njut av Söndagen!


/Katja♥

Kommentarer
Postat av: Don Feri

D vitamin behöver du mycket för din eksem, så det var bra att du tog en långpromenad i solen.

Kul att mamma ska hälsa på dig så hälsa henne från mig ! :)

2011-03-20 @ 16:23:16
Postat av: Mamma

Tack det var jätte gott kaffe , o jag fick ju nöjet att dra remsorna på din haka , att det kan vara så fasinerande...o Zelda vilken go hund det är, fast hon blev nog lite sur när vi skulle gå, hi,hi Till sist ..ta vara på dagsljuset o våren det ÄR mumma för hälsan ...

2011-03-21 @ 16:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0