Fredagen den trettonde..

Otursdag eller lyckodag?

Hoppas ju självklart på att det är en dag som innebär lycka.
Har sovit jättegott inatt, nonstop utan att vakna en enda gång.
Nu sitter jag i min sköna soffa och dricker kaffe.
Började morgonen med att ligga på spikmattan ett tag, så skönt..
Känner mig helt avslappnad i ryggen!
Tack igen älskling, för spikmattan!

Idag har jag en viktig läkartid som jag har gått och väntat på ett tag nu.
Kommer få veta när jag får börja min behandling.
Hoppas av hela mitt hjärta att det blir snarast möjligast, tycker det är jobbigt att bara gå och vänta..
Så håll tummarna för mig!
Skriver mer om behandlingen senare idag eller imorgon.

Ikväll är det semi-final mellan Finland - Ryssland.
Kan tänka mig att Ryssland är rejält revanschsugna efter senaste matchen mot Leijonat så det gäller för Finland att köra hårt ikväll!
Känner hur mitt finska blod regerar idag och jag är taggad inför matchen!
Heja Leijonat!


Kommentarer
Postat av: GULDVINGAR

allaaaa skriver otursdagen :p neeejjjj. Ska se till att det blir en bra dag

2011-05-13 @ 13:28:59
URL: http://guldvingar.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0