Junkfood..

Oj oj oj!

Solen ger ju energi, men samtidigt efter en hel dag i solen suger den musten ur en.
Känner mig helt mör.
Har nog fått en hel del färg idag, lite brun och lite röd.
Jag förstår inte riktigt hur folk som ligger stilla och pressar hela dagar orkar?
Jag får lite smått panik av värmen efter 10 minuter redan..
Måste upp och röra mig lite, ta en cigg eller nåt.
Kanske är det bara min rastlösa själ som gör sig påmind.
Idag fick det bli skräpmat, en Mc Bean från Mc Donalds blev det..
Onyttigt!



Men men, det var skönt att slippa laga mat och så kan jag dricka min Cola..
Förhoppningsvis få lite energi så jag pallar städa lite.
Ser ut som ett bombnedslag i min lya.
Usch avskyr att ha stökigt hemma, det påverkar psykiskt..
Har man städat & rent känns det på nåt vis som att även själ & sinne har det så..
Eller?
Jag funkar så iallafall, har jag fint hemma så blir jag harmonisk.
Nu ska jag avnjuta min Cola!


Kommentarer
Postat av: Lena Nilsson

instämmer med att ha rent hemma, de sägs vara så å ja tror man mår bättre av det

Asså de e ganska elakt att lägga ut bilder på mc donken här... FYYY!!! haha



Asså ja tog bort kategorierna från kodmallarna så att det bara fanns dom andra som man ändrar mellan översikt och statistik men då fanns de inget alls, allt försvann.. å så la ja till i kodmallarna igen å då blev det två lr tre avvarje, men nuuu nu e de 4 av varje.. ja hajjar nada nu!! haha

2011-05-11 @ 20:02:48
URL: http://leenaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0