Verkligt eller fantasi?

Tjena Ploggen.

Det blev en riktigt skruvad morgon för min del.
Satt yrvaken o surpla i mig första koppen kaffe då jag hörde en häst gnägga.
En häst liksom, jag bor inte ute på landet hallå.
Tänkte att jag måste hört fel men så hörde jag hästen igen..
Fan, började undra om nån granne hade smugglat in en häst i sin lägenhet eller om jag drabbats av en psykos?
Men tillslut efter mycket undran och snurr i skallen ser jag en bil med hästtransport..
Borde jag ju fattat men sjukt var det!

Inte särskilt härligt väder ute idag, lättpåverkad som jag är känner jag mig seg & slö idag.
Har legat på spikmattan som jag fick av min fina knasboll..
Så skönt, blir så avslappnad så att jag nästan somnar!
Nu tänkte jag lägga mig i soffan och läsa ut boken "Änglar & Demoner".
Heipa!


Kommentarer
Postat av: anneli

Absolut! Jag har märkt det, men jag kommer dock inte bara blogga om det som många av dom gör!

Men tack så mycket :) Kram

2011-05-15 @ 14:26:14
URL: http://mineinspiration.blogg.se/
Postat av: GULDVINGAR

KUUL ;D håll utkik vem som blir veckans blogg

2011-05-15 @ 15:31:24
URL: http://guldvingar.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0