It´s been a while..

Men ska ta mig i kragen nu och se till att bloggen blir mer aktiv..

Har ju något väldigt positivt att berätta, är ju nämligen klar med behandlingen nu.
Lyckans tider, jag klarade det och är nu frisk och fri från hepatiten..
Om det känns skönt?
OH JAA!
Ännu en jobbig del från det förflutna som jag gjort mig fri ifrån!
Hoppas jag blir piggare snart, känner ju lite smått att jag börjar må bättre & bättre.

Igår hade jag en härlig dag ute på landet, med trevligt sällskap, god mat och bastu..
Nice!
Stjärnhimlen var helt fantastisk och jag fick en ide att jag skulle testa om jag kunde fånga stjärnorna på bild, men vetetusan vad som hamnade på bilden..
Häftig blev den iallafall, det är något med den som tilltalar mig!




Kommentarer
Postat av: eva

Hejsan

kul att du har börjat blogga igen=)

strongt gjort av dig och klara av behandligen.

super skönt att den är över va?

hoppas allt är bra med dig.

kram bagar eva

2011-11-21 @ 16:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0