Det är Fredagen som är Lång..

Och jag vet inte om det är mitt psyke som har roligt..

Men den känns redan lång..
Jag har hunnit läsa, lösa korsord, dricka kaffe, äta colasnören, röka massor av ciggaretter, glo på dataskärmen, mysa med Zelda och klockan är bara 11.00.
Jag är återigen fascinerad av nattens drömmar..
Denna bestod av en karusellresa som var oförklarligt läskig så jag hoppade av den frivilligt och slog sönder mig..
Någon annan hoppade också av men klarade sig inte lika bra som mig.
Nu går det ju inte att förklara med ord hur allt såg ut, kändes, och hur länge det varade..
Hur kan fantasin vara så obegränsad när man sover?
I vaket tillstånd skulle jag aldrig kunna få till dom här bilderna i min skalle?
Vad är det som gör att det låser sig, fantasin blir begränsad..
Hur och varför?

Vad händer idag då, denna långa fredag?
Jag har inte en aning om vad jag hittar på senare.
Nu ska jag iallafall svälja 2 rosenrot så jag får bättre fokus kring mina tankar och jag förvandlas till ett geni!
Och så en morgonpromenad med min prinsessa Zelda!


Kommentarer
Postat av: L I F T U P - Sara

Gillar hatten på bilden i headern :) Vart kommer den ifrån?

2011-04-22 @ 14:19:46
URL: http://liftup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0