Dymmelonsdag!

Rätta mig om jag minns fel..

Men var det inte denna dag man gick och satte upp lappar på varandras rygg när man fortfarande var en busig lite skitunge?
Har för mig det iallafall!
Idag har jag varit i Herr polisens hus och fixat EU-Id kort med farsan Baloo och Lotta.
Och vi var inte ensamma kan jag lova, trodde ett tag att jag skulle få vänta på min tur precis hela dagen..
Men det gick bra och det blev väl ungefär en timmas väntan.
Efter det var jag och pappa och hälsa på farmor i minneslunden ♥
När jag kom hem möttes jag av Zelda som ylade av lycka..
Min älskade prinsessa!
Blev en sväng till hundrastgården för att kasta pinne!

Nu ska jag chilla och lyssna på Cornelis Vreeswijk.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0