Gnällkärring.

Vaknade upp med ett strålande humör..

MEN, självklart skulle jag få ett samtal som fick mig att bli surare än den suraste citronen i världen.
Och ja, från en myndighetsperson såklart.
Och varför är jag sur då?
Jo det kan jag ta och tala om..
Denna människa har svårt för att tänka LOGISKT..
Det stör mig!
För mig är det självklart att man tänker logiskt och tar till logiska lösningar.
Men inte för den här människan, inte ens efter att jag förklarat att det finns ett mycket enklare tillvägagånssätt.
Nej nej, men visst vägra att förstå då..
Får helt enkelt lägga ner lite mer energi och ta till en lösning som inte känns särskilt smart.
Om jag ändå kunde hoppa in i vissas hjärnor och banka bort lite hinder..
Öppna upp och vidga deras perspektiv och synvinklar, det vore något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0