Knivhuggen i magen..

Igår morse vaknade jag av en otäck dröm som gjorde ont på riktigt..

Blev knivhuggen i magen och det gjorde så jävla ont, även efter att jag vaknat upp!
Idag vet jag varför jag drömde som jag gjorde..
Min kropp försökte tala om för mig att nu är det dags för den där jävla onda veckan som bara känns BLÄÄ..
Trodde bokstavligen talat att jag skulle gå av förut, bara splasch mitt itu..
Äckliga smärta!!
Tack o lov så har vi ju värktabletter och jag är sååå tacksam att jag hade det hemma!
Kan inte låta bli att undra hur klarade sig kvinnorna innan värktabletterna uppfanns?
Alltså den här smärtan är ju inte att leka med, så hur fan klarade dom sig?
Vad var deras knep för att stå ut?

Nu ska samla ihop pantflaskor, dom är överallt..
Jag och mitt mineralvatten med citronsmak, besatt är vad jag är och skitdålig på att panta flaskorna innan det blir stora berg!
Får panik på dom, dom tar över hela köket snart!
Så det ska jag göra, samla ihop dom, panta och köpa mig nåt smaskigt till kvällen!
Kanske Ben & Jerrys?
Alla verkar ju i helt galna i det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0