Resfeber.

Hallå där!

Snacka om att vakna upp till grått och trist väder idag, inte särskilt motiverande att stiga upp ur sängen då.
Första april idag, har ni blivit lurade?
Jag försökte lura farsan Baloo att jag tappat mitt pass, men han fattade direkt så jag lyckades inte haha!
Idag måste jag styra och ställa med lite ärenden inför The Trip..
Imorn bär det ju av till Spanien, ska bli så skönt med sol!
Har lite resfeber nu, blir alltid nervös när jag ska sätta mig i ett flygplan.
Jahopp dags att sätta fart kanske!

Carpe Diem.

Kommentarer
Postat av: Patrick

Lycka till på flygresan och ha en bra semester i Alicante,Costa Blanca är skönt och fint.

2011-04-02 @ 09:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0