Äntligen..

God dag på er alla goa o glada!

Idag har jag sovit ganska länge, hade den värsta tänkbara mardrömmen man kan ha så det var riktigt skönt att vakna upp och inse att det faktiskt bara var en dröm, puh!!
Har nyss varit och yrat omkring lite i Hageby centrum, hittade ett super bra fynd igen..
ett par jeans som kostat 499kr tidigare köpte jag för 49kr hehe ;)

För min ansökan om körkort måste jag ju lämna in prover.
Har inte vetat vart jag ska vända mig angående dessa prover, frågade på sjukan igår och blev hänvisad till vårdcentralen.
Pratade med dom idag och nej det var inte där, men fick Äntligen numret till det Rätta stället.
Wieee.. på måndag ska allt detta ordnas!
Längtar och ser fram emot att ta itu med allt :)

En kopp kaffe nu kanske, sedan hjälpa till att tillaga en god fredagsmiddag här i atrium.

Trevlig helg!


/Katja♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0