Week End.

Haft lite dålig blogglust den senaste tiden.

Men nu tänkte jag minsann ta mig i kragen och uppdatera mina kära läsare om vad som händer i min värld.
Igår började dagen med att jag sov som en stock till klockan 13..
Kände mig lite trött och orkeslös.
Men till kvällen var det fest för min syster och min styvfar som har fyllt år, så jag begav mig dit.
Åt massor av god mat & hade trevligt..
Avnjöt till o med lite alkoholfri öl, yummie!
Höjdpunkten på kvällen var helt klart när min bror och hans polare drog fram sina instrument och körde en rock konsert för oss, så grymma!
Vädret var ju dessvärre inge vidare, jag och Zelda traskade hem vid ett på natten i regnet..
Vilket Zelda verkligen inte gillade, kisade med ögonen av obehag gjorde hon stackarn!
Men skönt var det att komma hem till den torra och sköna sängen.



Idag sov jag länge igen, illa!
Måste försöka vända tillbaks min dygnsrytm och gå upp tidigt igen..
Vill inte missa dyrbara soltimmar ju.
Blev kaffe & frulle och sen promenerade vi bort till mamsen.
Har spenderat dagen på mammas gård i min bikini..
Blev solning, pilkasttävling och grillning.
Och hundarna fick busa med varann.
Har varit en mysig dag och förhoppningsvis har jag nu en lite brunare ton i hyn.






Kommentarer
Postat av: fashionfairy

hihi så såg min hund ut i lördags hihihi så söt

2011-06-13 @ 15:53:22
URL: http://fashionfairy.se
Postat av: E.

haha så söta!

2011-06-13 @ 19:05:03
URL: http://euterpe.blogg.se/
Postat av: CJ

SVAR: Ja skönt att det löste sig. Tusen tack! :)

2011-06-14 @ 01:12:36
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0