Jag är en Big Brother Nörd..

Åh så mätt jag är!

Har ätit godaste middagen på länge idag, det blev chili con qourn (vegetariskt).
Så jäkla gott, en utav mina absoluta favoriträtter!
Har lyxat till det extra idag och gjort efterrätt också, klassikern chokladbollar..
Får se om jag orkar få i mig en lite senare!

Till Big Brother nu då..
Vem tror ni åker ikväll?
Vanessa eller Roza?
Jag hoppas på att Roza får lämna huset, så slipper vi se fler psykutbrott!
Vanessa är skön, hon står stadigt med båda fötterna på jorden så henne vill jag ha kvar i huset!


Kommentarer
Postat av: Lena Nilsson

tack =D



Ja håller me dig, rätt person åkte ut ur huset!!

Snart är det dags igen, en timma kvar.. love it! haha

2011-03-28 @ 21:00:41
URL: http://leenaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0