Vad i helvete!!!

Okej Hej, kan ju säga såhär att den här dagen suger..

Astman bråkar fortfarande, känner mig allmänt depp och har ont i magen..
Kanske lite PMS vem vet!?
Och inte nog med det, jag har gjort en hemsk upptäckt.
Stod och borsta håret framför spegeln förut och ser ett hårstrå som blänker till lite extra, och till min stora förfäran upptäcker jag att den är HELT JÄVLA SILVERGRÅ!!!!!
Vad i helvete!!!
Seriöst jag är 25 år gammal, jag ska inte ha några gråa hårstrån i skallen..
Är det nu jag måste börja färga mitt hår och se till att det står på förpackningen "täcker grått hår till 100%"?
Det här är skandal!!
Nej, usch usch usch för denna dag säger jag bara!

USCH!!!!


/Katja♥

Kommentarer
Postat av: Don Feri

Ha..Ha....Du brås på farsan Baloo jag upptäckte tidigt alltså när jag var 21 år att jag hade gråhår så,HiHi....du kommer att bli som jag ;)men men som sagt det finns färg ;))Kram från Pappa

2011-03-24 @ 13:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0